The KGB Oracle
Serving the online gaming community since 1997
Visit www.the-kgb.com
For additional information

Join KGB DISCORD: http://discord.gg/KGB
 
KGB Information
Untitled 1

Visit KGB HQ
www.the-kgb.com

Who's Online Now
0 members (), 3 guests, and 16 robots.
Key: Admin, Global Mod, Mod
ShoutChat
Comment Guidelines: Do post respectful and insightful comments. Don't flame, hate, spam.
Today's Birthdays
There are no members with birthdays on this day.
Newest Members
Felix Jaegar, Thib KGB, Aristotyle, Frost, Shellseahoth
1,472 Registered Users
Forum Statistics
Forums53
Topics13,083
Posts116,245
Members1,472
Most Online228
Dec 19th, 2019
Top Likes Received (30 Days)
None yet
Top Posters(30 Days)
Goriom 4
Sini 2
Exey 2
Popular Topics(Views)
1,422,353 Trump card
1,067,023 Picture Thread
379,404 Romney
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 2 of 3 1 2 3
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Offline
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
he will send ya the money to buy one then lol


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image]
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Offline
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
Originally Posted By: MamaPick
oh yeah what if no one delivers to your house???


Then Val will save up some money, drive some home-made pizza to your house and force you to eat it!

That or you will be required to move to a new home so that pizza is allowed to be delivered! No excuses!!!


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image from the-kgb.com][Linked Image from oracle.the-kgb.com]
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Offline
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
Originally Posted By: Valaria
he will send ya the money to buy one then lol


I said; Go to bed!


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image from the-kgb.com][Linked Image from oracle.the-kgb.com]
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Offline
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
Originally Posted By: Romeo_Montague
Originally Posted By: MamaPick
oh yeah what if no one delivers to your house???


Then Val will save up some money, drive some home-made pizza to your house and force you to eat it!

That or you will be required to move to a new home so that pizza is allowed to be delivered! No excuses!!!


LOL me drive a pizza... na she can come visit though and bring the babies!!! Meh love the babies...


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image]
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Offline
(GM5) KGB King
KGB Federal Faction
****
Joined: Dec 2005
Posts: 4,113
Likes: 12
Originally Posted By: Valaria
Originally Posted By: Romeo_Montague
Originally Posted By: MamaPick
oh yeah what if no one delivers to your house???


Then Val will save up some money, drive some home-made pizza to your house and force you to eat it!

That or you will be required to move to a new home so that pizza is allowed to be delivered! No excuses!!!


LOL me drive a pizza... na she can come visit though and bring the babies!!! Meh love the babies...


This thread was hijacked before it even started!


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image from the-kgb.com][Linked Image from oracle.the-kgb.com]
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Offline
(GM4) KGB Prime Minister
KGB Federal Faction
Oracle Admininstrator
****
Joined: Feb 2009
Posts: 9,159
Likes: 3
this kinda thing happens 2 times... when im drunk and when im sleep deprived lol..

since i have not had a drink tonight.. im off to bed lol


[Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com][Linked Image from w3.the-kgb.com]
[Linked Image]
Joined: Apr 2009
Posts: 813
Former KGB Member
*
Offline
Former KGB Member
*
Joined: Apr 2009
Posts: 813
If this was for UT3 I could get a few pizzas.


Former KGB Member
Joined: Dec 2009
Posts: 893
Former Member
***
Offline
Former Member
***
Joined: Dec 2009
Posts: 893
lol smile


Joined: Dec 2009
Posts: 893
Former Member
***
Offline
Former Member
***
Joined: Dec 2009
Posts: 893
lol well i can never order pizza from anywhere frown cuz they wont bring it to us frown and about the babies haha a car ride with babies is no fun for a long trip frown found that out the hard way when we went to ohio from texas frown


Joined: May 2006
Posts: 6,210
Likes: 1
KGB Supreme Knight
***
Offline
KGB Supreme Knight
***
Joined: May 2006
Posts: 6,210
Likes: 1
funny this didn't happen sooner...


I am Wrath, I am Steel, I am the Mercy of Angels.
mors est merces mea – death is my reward
morte in vitam non habet tenaci - Death has no grip on Life.
[Linked Image from i.redd.it]
Page 2 of 3 1 2 3

Moderated by  JetStar 

Link Copied to Clipboard
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5